.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
118 نفر در مازندران تائيد صلاحيت شدند
شورای نگهبان سیزده اسفند آخرین بررسی شکایتها را بررسي و نتیجه نهایی 14 اسفند به ستاد انتخابات کشور و فرمانداران اعلام می شود و در نهایت روز 15 اسفند فرمانداران لیست نهایی را اعلام ....
118 نفر  در مازندران تائيد صلاحيت شدند

جواد قناعت در جلسه ستاد انتخابات استان با تبریک پیروزی هسته ای و تشکر از ملت ایران به خاطر پشتیبانی از تیم هسته ای گفت : این پیروزی دو دستاوردهاي بزرگي را برای ما به ارمغان آورده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، قناعت ادامه داد : تا به حال در تاریخ موردی مشاهده نشده که کشوری که از آن به عنوان جهان سوم یاد می شود بتواند به تنهایی و بدون اتکا به کشورهای دیگر اراده خود را به چند کشور ابر قدرت جهانی که جزء کشورهای تراز اول جهان محسوب می شود تحمیل کرده و زیر بار ظلم نرود .


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود : ملت ایران علاوه بر تحمیل اراده خود به کشورهای ابرقدرت جهش بزرگی نیز انجام داده و هم اکنون با عضویت در باشگاه هسته ای جز کشورهای تراز اول صنعتی جهان محسوب می شوند .


رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به پایان یافتن مرحله سوم بررسی صلاحیت کاندیداها تشریح کرد : افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده و همچنین رد صلاحیت شده ها می توانند از 4 تا 6 اسفند به مدت سه روز شکایت خود را به شورای نگهبان ارسال کنند و شورای نگهبان هم از هفت تا سیزده اسفند آخرین بررسی شکایت را انجام داده و نتیجه نهایی 14 اسفند به ستاد انتخابات کشور و فرمانداران اعلام می شود و در نهایت روز 15 اسفند فرمانداران لیست نهایی را اعلام می کنند .


قناعت ادامه داد : تا این لحظه در استان مازندران 118 نفر تأیید شدند که 114 نفر از آنها مرد و 4 نفر زن هستند .


وی افزود : صلاحیت 86 نفر از کاندیداها احراز نشده یا رد صلاحیت شده اند که 80 نفر مرد و 6 نفر زن هستند .


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت : 12 نفر از کاندیداها انصراف دادند که همگی مرد هستند و یک نفر نيز از استان دیگر به مرکز حوزه انتخابی تنکابن منتقل شده است .


قناعت خاطر نشان کرد : طبق تبصره یک و دو آیین نامه اجرایی قانون انتخابات داوطلبانی که صلاحیت آنها در مرحله اجرایی و نظارت استان تأیید شده ولی در شورای نگهبان صلاحیت آنها رد شده است می توانند مجدداً به شورای نگهبان شکایت کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.332 seconds.